keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Kunnon koululainen

Eilen meillä oli lukiolla liikuntapäivä ja yhtenä mahdollisuutena oli osallistua rallytokoon. Olin tästä osiosta vastaavalle opettajalle vinkkaillut että Muuramen seudun kennelkerhosta voisi löytyä opettajia ja niin meille tulikin kerhon treeneistä tuttu ohjaaja opastamaan lajin saloihin.

Kunto oli tapansa mukaan kunnon treenikoira. Mitään ongelmaa ei ollut liikkeiden opettelussa, ainoastaan mulla oli omia pieniä ongelmia siinä miten minä sitä käskytän esimerkiksi siitä että vasemmalla puolella seuraamisesta sen tulee tulla eteen istumaan. Kuntohan on opetettu tokoon englannin kielellä enkä halua niitä käskyjä ollenkaan lähteä muissa soveltamaan. Siksi käytin suomalaisia sanoja ja käsimerkkejä. Kunto sai näyttää mun kanssa esimerkkiä muille, mallisuorittaja :)

Olin hirveällä kiireellä käynyt kaupassa ostamassa Kuntolle lihapullia, jos se vaikka palkkautuisi niillä. Joopa joo, ihan mallin vuoksi se söi ehkä kaksi lihapullaa ja loput jätti maistamatta. Siksipä mulla oli sitten pallo mukana palkkana. Kunto on viime aikoina ottanut paremmin todesta "irti" -käskyn ja nyt pallopalkassa ei ollut ongelmiakaan. Muutaman kerran vapautin sen pallon kanssa leikkimään, yleensä vapautin muuten ja riekuttiin siinä hetki tai rapsuttelin ja kehuin sitä paikallaan, hyvin meni!

Kohta alan tässä editoimaan tokovideota minun ja Kunton tämänpäiväisistä tokoiluista!
Hienosti meni
T: kuolainen, vesisateen kastelema ja kuralla kyllästetty ohjaaja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti