tiistai 6. joulukuuta 2011

Jyväskylä KV part2

Sunnuntai olikin sitten erilainen näyttelypäivä. Jaro lähti mukaan näyttelyyn muttei suinkaan rotukehään vaan Junior Handleriin lainaan Ainolle. Oltiin kehällä jo yhdeksän maissa ja siinä olikin ainolla aikaa treenailla Jaron kanssa. Minä kuvailin jutan kameralla ja pakoilin Jaroa ettei se ala minun perään katselemaan.

Aamulla Jutta oli jo ajoissa JH-kehällä kun Jutan koira oli osallistumassa näyttelyyn. Mulle tarjoutuikin oiva tilaisuus kokeilla Totti-tipsun esittämistä. Totti on niin ihana ja hassu pieni otus, sitä oli kiva kokeilla esittää! Totti eli Revonhännän Jarome olikin itse näyttelyssä Annin kanssa EH arvoinen.

Ainon ja Jaron JH-kehä meni muuten todella kivasti, mutta Jaro oli sitten taas vaihteeksi mammanpoika ja kuikuili kovasti sinne suuntaan missä itse olin. Harmillista että esiintyminen meni sen takia pieleen, mutta Aino oli kuitenkin innokas kokeilemaan ja esittämään Jaroa joskus toistekin. Ja mikäpä siinä, täytyy nyt saada Jarolle mahdollisimman paljon treeniä muiden kanssa että poika oppii että muutkin ihmiset narun päässä on ihan okei.

Aino ja Jaro siis JH ei sij. vanhempien sarjassa.

Loppupäivä menikin sitten ostoksia tehdessä ja petsieläisiä etsiessä. Aikamoisen läjän ihmisiä löysinkin ja kävin moikkailemassa, oli mukava nähdä ihan livenä niitä joiden kanssa ollaan vaan tuon koneen välityksellä jutusteltu.
Riikka ja Safia löysivät meidän kanssa ja Riikan kanssa tulikin juteltua enemmänkin. Oli todella kiva nähädä ja vähän tokoillakin. Ja Riikka ystävällisesti antoi mun kokeilla Safia-silkin esittämistä. Voi taivas se oli pieni ja sievä, ihan erilainen kun mitkään muut esittämäni koirat. Jaro tykkäsi Safiasta mutta Safia ei ihan lämmennyt Jarolle.

Ja loppuun vielä kuvia meistä! Minä, Anni ja Jutta oltiin siis ne junnukehän häiriköt jotka nauroi huonoille jutuille, räpsi kuvia ihan liikaa ja oli muuten vaan vähän randomeita. Mutta oli mukava viikonloppu, olisihan siellä ollutkin vähän yksinäistä varsinkin sunnuntaina, kiva kun kestitte taas minua!

3 kommenttia:

  1. eikösvain, sitä se näyttelyväsymys teettää :o

    VastaaPoista
  2. Joo, oli kyllä kiva nähä teitäkin! :) Safia nyt vähän on tollanen.. Hitaasti lämpenevä ja sosiaalisesti rajoittunut :D

    VastaaPoista