sunnuntai 7. elokuuta 2011

Handlauspäivitys

Päätinpä nyt repästä ja julkaista kuvia ja tarinointia mun handailuista. Junior Handlereita en harrasta, en nuorempana niistä innostunut ja nykyisin en enää viitsi lähteä mukaan toimintaan kun niin paljon huonoja tarinoita olen kuullut ylimielisistä handlereista ja huonosta yhteishengestä yms.
Näyttelyissä normaaleilla kehillä on niin mukana yhteishenki ja iloisia ihmisiä että en ole halunnut lähteä edes kokeilumielessä testaamaan junnukisoja.

***

OMAT KOIRAT:


Jaron kanssa olen pyörinyt mätsäreissä syksystä 2009 lähtien. Keväällä 2010 käytiin aika monessa mätsärissä ja niistä innostuneena ilmoitettiin Jaro pitkästä aikaa virallisiin näyttelyihin. Nyt olen käynyt Jaron kanssa 16 mätsärissä ja 5 näyttelyssä. Kun Jaro oli nuori, äitini esitti sitä näyttelyissä ja mätsäreissä.

Iroa olen kokeillut esittää lähinnä kotona. Siskoni on sen kanssa viimeaikoina käynyt muutamassa mätsärissä, minä en ole sitä esittänyt muuta kun seisotuskuvia ottessa. Nuorempana Iro kävi äidin kansa näyttelyissä ja mätsäreissä.

***
LUNA-GALGO


Tuttavani koira. Espanjasta adoptoitu iloinen veijari. Lunaa kokeilin keväällä 2010 yhdessä mätsärissä, sieltä tuloksena PUN ei sij. Lunan kanssa oli ilo olla kehässä, se on niin hassu ja höpsö eläin, kesken ravin se teki tasajalkaloikan ja kolahti naamaani. Ei muuten ole totisten touhua tuo galgojen handlaus, sen sanon!
Ja jos joskus tulee mahdollisuus niin ilman muuta esitän Lunan toistekin, o
n se sen verran rakastettava eläin että kerää ainakin persoonallisuuspisteet kotiin :)


***

LISSU-LANDSEER


Lissu on kaverini landseer. Ihana ja rakastettava kaikkien kaveri. Ihan erilainen verrattuna Lunaan, Lissussa ei ollut sitä räjähtävää energiaa ihan yhtä paljoa... Mutta maailman suloisin esitettävä se ainakin on. Yhdessä mätsärissä olen sen esittänyt, sillon Lissu ylsi hienosti sijalle PUN2.


***

HILE-KLEINSPIZ
Hoffierkkarissa tapasin netissä tapaamani Jonnan ja Hile kleinspizin. Oltiin jo aiemmin sovittu että nähdään ainakin sen verran että ehdin kokeilla Hileen esittämistä. Oli jännittävää esittää eläintä joka on samaa kokoluokkaa kun meidän kissat. Mutta Hile on kyllä niin automaattiesiintyjä että eipä minulla hirveästi mitään virkaa ollut siellä hihnan päässä. Mutta mahtava pikkuinen peto se on!


----------
Jos kukaan ikinä tarvitsee esittämisapua tai muuten vaan tarjoaa koiraa esitettäväksi esimerkiksi mätsäreissä niin mielellään esitän monenlaisia koiria :) Kyselkää vaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti